No se que fer
Hola!
Vinc a demanar ajudar sobre la meva conta de instagram, deixeu q m'expliqui.
L'última publicació que vaig penjar va ser el desembre del 2019. Ara farà un any q no pujo res. De històries només n'he penjat unes 3 en tot l'any. Tinc unes 40 fotos al meu perfil. Són totes fent el esport que faig, no són de postureo ni res, surto jo fent el esport. Totes són penjades del 2018 i 2017 que en aquella època penjava algo.
El que passa també és que tinc uns 204 seguidors. La majoria de gent aquesta que em segueix és gent que fa aquell esport també, que jo ni conec i que segurament no els hi importa el que penjo. Però com q no penjo res no em deixen de seguir pq no saben q m'estan seguint ja q no els hi apareixen les meves coses (pq no penjo), obviament.
Els vaig acceptar pq jo també els seguia i tal. Del cole no em segueix massa gent. Uns 30 segurament.
AL COLE:
Sóc la típica "pringadeta" amb una amiga que a vegades està sola al pati. A la classe, si q parlo amb la gent i em porto. Però al pati em costa molt socialitzar.
Faig 2n ESO i no tinc mobil, la única de tot el curs que no en té. Sincerament em sento afortunada i orgullosa de no tenir mòbil encara, ja que opino que destrossa la infància de la persona. Tampoc en vull tenir, no el demano pq no en vull (tinc el portatil del cole i un ipad). A la meva germana li van donar quan va fer els 14, jo tinc 13. Si us pregunteu com penjava les fotos i històries, la resposta és amb el mòbil del meu pare.
EL ESPORT:
El esport del que us parlo el porto fent des dels 6 anys. El meu pare m'hi va iniciar, ell també fa aquest esport.
------
La cosa és que no sé que fer. Ja que la meva conta és tota de l'esport. Tot són fotos fent l'esport cosa que no m'agrada. M'agradaria no haver penjat res durant tota aquelles èpoques i ara penjar fotos meves com tots/es els adolescents d'avui en dia.
I no sé què puc fer. Començo a penjar coses més personals? Cada vegada més? i arxivo algunes de les fotos que tinc? Perquè tampoc vull borrar tot, algunes fotos m'agradaria deixar (de l'esport).
Bueno, he explicat una mica així tot perquè entengueu la situació. Espero que em pogueu ajudar.
Perdó pel totxo de text i gràcies!
PD:
Miro insta cada dia per veure q fa la gent, però no penjo res en tot l'any.
Laura Centellas

Hola!
El compte d'instagram és un compte personal, per tant, pot reflectir el que tu vulguis!
Si et ve de gust arxivar algunes fotografies i començar a penjar-ne d'altres més personals, fes-ho. No hi ha cap obligació de seguir una "línia" o un estil. Ets tu. I tu tens moltes cares i pots ensenyar les que et vinguin de gust.
Així que, si vols penjar fotos d'un altre estil (i tens el permís de la teva família), endavant! comença! i després ja aniràs veient què et ve més de gust penjar (i si et ve de gust penjar alguna cosa).
Recorda que, de la mateixa manera que no vols tenir mòbil, pots decidir no tenir Insta ;) Està a les teves mans!
Una abraçada!
La Laura Centellas