Que em passa
Hola tinc un problema,i esque nose que em passa...ja eh tingut unes quantes relacións sexuales, pero el problema que tinc esque no tinc placer, fins i tot no Ho noto (i no es q la tinguessin ... al contrari). Sol eh obtingut plaer amb una persona que es la que en va desvirgar. Alguns amics meus mhan dit que aixo es que n de estar be emocionalment (pero estic perfectament) i d,altres que es cosa d,ells que no Ho saben manejar, i jo ja no de que pensaría que fer ni que pensar, espero que em puguis ajudar!!:)
Laura Centellas

Hola,
Si fas referència a que no sents plaer durant la penetració és el més normal, en general, la penetració no és l'estimulació més excitant o plaent per a les persones amb vulva i vagina. La zona dels genitals que més plaer et pot produir és la zona del clítoris. És cert que amb la penetració es poden estimular les branques internes del clítoris però el més fàcil és que puguis estimular la zona externa del mateix.
Et recomanem que puguis conèixer-te a tu mateixa, mira't amb un mirall, reconeix totes les seves parts, i estimula les diferents parts per descobrir com sents plaer, què t'agrada i què no, per a poder ensenyar a les teves parelles com t'agrada que t'estimulin.
Gràcies per escriure'ns!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas