AJUDA!
Hola,
TInc molts problemes a l'hora de estar concentrada, possar-me a estudia, estar quieta.... estic sempre com si estigues nerviosa quan no tinc cap motiu per estar-ho. Sempre em diuen: pots para quieta, ets una pesada, fes la feina, consentrat, sempre estas el teu mon i les meves notes no van gaire bé i mira que faig clases de refors pero els examens no em van bé, la majoria dels errors són per no fixar-mi i tot aixo em passa sobre-tot desde que estic a la ESO. Els professors del meu institut m'han dit que estaria bé que fos el psicolag ja que creuan que podria tenir alguna cosa relacionada amb la hiperactivitat. Jo crec que potse també amb podria anar bé si mes no per sabe si aixo de ser tant inquieta, nerviosa es perque tinc algun problema. Ja que a la nit em costa molt dormir tardo 1h minim a adormir-me perque o be em venan moltes cosas el cap, amb sentu com batega el meu cor rapidament, estic nerviosa i duran el dia també em pasa, de vegades amb costa mes respirar i he de respirar profundament. Ara bé quin es el problema que els meus pares no creuan el mateix l'altre dia els i vaig intenta explicar pero ells amb van respondra dien-me que era culpa del movil i em van criticar o sigui su van pendra com si fos una tonteria i clar jo enfadada m'en vaig anar a la meva habitacio i ja no va sortir mes el tema. Ja no se que fer i no se si tornar a treure el tema perque em fa po que su tornin a pendra com una tonteria. Agrairia que amb poguessiu donar algun consell o si em podriau dir si craieu que també necesitaria ajuda de un psicolag.
Gracies!
Laura Centellas

Hola!
A vegades és necessari que una professional ens pugui fer una valoració per tal de descartar alguns trastorns o per trobar la causa de la dificultat.
Si des de l'Institut també t'han recomanat que facis aquest assessorament, parla-ho amb els teus pares de manera tranquil·la i calmada. Exposa'ls les teves dificultats, explica què t'han dit des de l'Institut i intenteu arribar a un acord. Potser els teus pares necessiten comprovar que sense el mòbil continues amb la mateixa conducta, per exemple.
Es tracta de poder tenir una conversa amb ells, sense crits ni baralles. Explicant el que necessites i què esperes d'ells. Si ho fas així, veuràs com et respondran. Si no responen, demana ajuda al teu tutor o tutora per tal que hi parli també.
Una abraçada!
La Laura Centellas