M'agradaria saber la vostra opinio
Hola, fa un any vaig tindre un problema familiar molt gros i tot m’anava molt malamant. Un noi q anava darrere meu un dia hem va dir d’amocpanyar-me a l’instiut, ens vam aseure i se’m va llençar, jo en aquell moment hi estava d’acord. Vaig començar aveure q nomes m’utilitzava per fer-se el guay d’evant dels seus amics ( aquest noi en te un any mes q jo) , llavors hem vaig allunyar. Al cap d’uns dies hem va començar a perseguir dient-me q volia liarse amb mi un ultim cop, se’m llençava quant jo li deia q no, hem tocava sense el meu consentiment( hem tocava el cul, res mes, pero ja estava evaint el meu espai)...Bueno basicament no respectava la meva opinio. Aixo va passar a una etapa de la meva vida q no m’agradaria tornar a recordar, pero he de dir q no li vaig dir a moltes persones, una d’elles hem va dir que el denucnies, pero no hem veia amb valor de fer-ho ni de arribar a casa amb més problemes. No sabria dir si va ser una tonteria, si aquestes coses son greus( es a dir, si q es greu, pero ho comparo amb una violacio o coses q pasen avui dia i no es el mateix). M’aagradaria saber la vostra opinió. Moltes gràcies i sou de gran ajuda.
Laura Centellas

Hola!
Qualsevol agressió és greu. L'assetjament (Que et persegueixi), la insistència, que es "llenci" sense el teu consentiment, que et toqui parts del cos que no vols... tot això són conductes que entren dins una agressió sexual.
Sovint, la persona que n'és víctima, se'n sent "responsable" i intenta minimitzar-ho per no sentir-se malament. Però aquí l'única persona que ha actuat malament és ell. Fes el que necessitis, explica-ho a qui vulguis, denuncia-ho si vols, explica-ho a algú de l'institut o si vols denuncia-ho a les xarxes socials. Tens tot el dret a explicar el que has patit!
Intenta, sobretot, trobar el teu espai de cura. Què vol dir? Doncs intenta trobar algunes persones que sentis que t'entenen i et protegeixen. Sent el seu suport. Així et sentiràs amb més força per actuar!
No es tracta de comparar experiències i situacions, sinó de ser conscient que, quan una persona toca el teu cos, t'assetja o et persegueix, és una agressió. I cal visibilitzar-ho per poder-ho frenar.
Nosaltres seguim aquí, si necessites alguna cosa ens ho fas saber! ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas