Penis petit i em mola un amic i un cosí i la germana del amic
Hola tinc 18 el meu penis flacido no fa ni 4 centímetres però en erecció la tinc mes gran que el negro de watzap com pot ser això ? Aquests es la primera consulta , avans ja he enviat un altre consulta però Sra en tinc unes altres mira al ser gay em mola el meu millor amic que te 17 i que a mes ens em pajat mútuament però ell només li molen les paves i pos ns que fer la germana del meu amic te 15 però d’aquí res fa els 16 però sembla que tingui 20 anys i tot i ser gay la meva fantasia sexual es desvirgar-la i que de mentres el seu germa me la foti a mi en plan trio però ns que fer m’agrada massa el meu amic i ls germana no em desagrada Però me la follaria i l’altre consulta es que amb el meu cosí ens em passat nudes i tot no em fet mai res però tenim convers sexuals i pos ns ell i jo ens enpalmem i pos ns que fer ns si follesim seria normal tot i que ni el
Veig gens com a Novio només com a cosífollamigo o algo així però crec que es molt turbio però ell ma ho proposat varies vegades i pos a mi em sembla bé però el mateix moment no que faig ?
Laura Centellas

Hola de nou,
Ara que hem llegit dues consultes teves seguides ens dona la sensació que parles de les relacions sexuals amb les altres persones, sobretot amb les noies, des d'un punt de vista poc respectuós i força misogin. A l'altre consulta dius "em vaig follar a una de 12" i en aquesta dius "la meva fantasia sexual es desvirgar-la", aquests comentari a part de ser altament masclistes, són 0 respectuosos i ens preocupa força que tinguis aquesta visió de la sexualitat amb les noies ja que "ni te les folles" ni "les desvirgues", i si tens aquesta mirada, potser seria important que ho revisessis, que llegissis sobre patriarcat, sobre sexualitat femenina, sobre masclisme, i sobre misoginia.
Pel que fa a les experiències i jocs sexuals amb els altres nois (on no fas referència a noies), ho percebem de forma més sana, més exploratòria i més curiosa. Si els dos esteu d'acord en explorar i conèixer-vos, endavant, parleu-ne, pacteu i descobriu.
I com a últim tema, de penis n'hi ha de diferents formes: els penis no modifiquen el tamany estigui en repòs o en erecció; i d'altres que modifiquen el tamany del penis quan estan en repòs i creix en tamany quan està en erecció. El teu serà dels segons. No és res preocupant però si et molesta pots consultar amb el metge de capçalera.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas