Corrida a la boca de una noia menor i soc gay
Hola tinc 18 anys i em vaig follar a una de 12 se que es pederàstia però els dos volíem ho vem fer en condó ella era verge però em vaig correr sense condó una mica a la boca i una mica a les tetes volia demanar si per la boca es pot quedar prenyada o algo ?pero ara actualment som novios i ens estimem molt però jo li he possat els cuernos per que jo només la volia com a follamiga per que no magraden les tias magraden els tios soc gay i pos ara que em follat varies vegades i que tan ella com els seus pares com els meus creuen que som una parella estable tot hi que ha costat que els pares ho acceptecin en tants diferencia de edad em fa por que al deixar-la no sinventi que la he forçat o merdes ja que ella es menor ns com deixar-la sense que senfafi
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, efectivament, 12 anys no és que sigui menor, és que està tot just entrant a la pubertat i l'adolescència. Esteu en moment vitals molt diferents, tu deus estar acabant batxillerat, inciant una carrera universitària o treballant i ella està acabant primària o començant ESO. Els moments són molt diferents.
Pel que fa a la possibilitat d'embaràs per haver ejaculat als seus pits o a la seva boca, no n'hi ha. Només hi ha risc d'embaràs si hi ha relacions sexuals amb penetració sense preservatiu (hi hagi ejaculació o no).
I pel tema de deixar-la sense que s'enfadi, no hi ha una fòrmula màgica ni podràs mai controlar la reacció de les altres persones davant d'una noticia que pot ser dolorosa. L'única cosa que pots intentar és ser el màxim de respectuós i empàtic amb les seves reaccions i emocions.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas