Que puc fer...
Hola. Abants de res agrairvos per la vostra feina.
Desde fa uns mesos em donen atacs d'ansietat molt sobint, i no el puc controlar. Hi ha algun exercici o alguna cosa per aquests moments?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per tot!
L'ansietat és una reacció del nostre cos davant una situació que percep com a estressant i que segurament fa molt temps que està durant. Tens alguna idea del que podria ser?
Per intentar gestionar l'ansietat és important:
- Tenir clar que no ens farà mal.
- Respirar profundament i deixar que passi l'atac.
- Intentar buscar la cura del cos: menjar sa i descansar bé.
- Tenir hàbits d'higiene mental: estones a soles per desfogar-te, estones amb altres persones, estones en família i estones fent alguna afició.
Tot i aquestes petites pautes, el més important és que detectis quina informació et dona l'ansietat (quin aspecte de la teva vida és el que et preocupa?) per poder veure si es pot resoldre o es pot buscar ajuda professional.
Una abraçada!
La Laura Centellas