AJUDA! LA NECESSITO URGENTMENT!
Hola, em sap greu però hauré d'anar directament al grà.
Certament tinc molt desig, i em vull començar a masturbar, vull sentir un plaer immens, però no sé com.
A més m'agradaria fer servir elements sexuals, com lubricants, vibradors, bales vibradors, però no ho puc aconseguir ja que soc menor d'edat.
Alguna ajuda/sujerència?
PD: No ho puc dir als pares, ja que soc molt vergonyosa i disculpes si hi ha alguna falta d'ortografia, l'autocorrector em fa parar boja.
Laura Centellas

Hola,
És fantàstic que tinguis interès i curiositat en conèixer i descobrir la teva sexualitat!
La nostra primera recomanació és que per començar no focalitzis tota l'estimulació i atenció únicament en els teus genitals. Tenim tot un cos que pot ser estimulat i que pot oferir-nos sensacions agradables i plaents ;)
També seria interessant que agafessis un mirall i observessis el teu cos, i els teus genitals amb deteniment. Que localitzis totes les parts i com canvien amb l'excitació. Conèixer com és el nostre cos i tenir una imatge real i clara de com és la nostra vulva és important.
No oblidis també que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, és molt important també en què pensem i que estiguem centrades en allò que estem fent, en pensaments que potenciïn la nostra excitació.
I per últim, t'adjuntem un vídeo que unes estudiants d'infermeria van realitzar amb diferents tècniques de masturbació, que potser et pot servir d'inspiració:
BOJWa8takY
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas