Si intento trobar solucions als problemes probablement se m acabaran fent més grossos
Em fa por ser impocondríaca, és a dir, ja m ha passat varios cops que em noto símptomes d algo o començo a veure que puc tenir un posible priblema (pero ja no de salut fisica, sino de la vida en general) i em començo a informar i a buscar solucions contra awuest problema i a vegades l he acabat interiortizant taant que és més gros de el que el tenia abans. Ara em passa wue tinc problemets (que a mi em preocupen) i em fa por donar-lis masses voltes o informarme sobre això per trobar-els-hi solucions, i acabar, per culpa de la meva ment, fentho més gros.
Per exemple fa temps que m intento masturbar, pero no em ho puc fer bé, no em trobo el clitoris i clar ja em menjo el cap intentant trobarli una possible causa i pensant si és que no m exito lo suficient, de que el meu clitoris esta massa en dintre bla bla bla i bla bla bla i al final pitser no és res de això pero al final despréa de tantes voltes, el meus cervell inconscientment s'acaba tancat i creient wue sí que té un problema i llavors sí que es fa real quan en un bon principi jo ho era. I això és el que em fa por.
Què n'opineu? Moltíssimes gràcies per ser-hi!
Laura Centellas

Hola!
El teu cervell va a 1000 revolucions!! És cert que la informació ens ajuda a entendre les coses que ens passen i sovint ens tranquil·litza. Però la sobre-informació fa que estiguem pendents i alertes a qualsevol senyal i ens replantegem les coses senzilles buscant la màxima complicació.
Pel que fa a la masturbació, en comptes de buscar el clítoris i posar el plaer com a objectiu, intenta simplement acariciar-te allà on et ve de gust. Quan t'excitis (amb pensaments, imatges, lectures...) comença a tocar-te les parts del cos que t'ho demanin (pits, malucs, coll, boca, genitals... ). Centra't només en fer aquest "escàner corporal", sense pensament. L'únic important és que sigui agradable. Mica en mica augmentaràs el teu autoconeixement i podràs gaudir de la teva sexualitat!
Pel que fa a la resta de situacions, intenta tenir una "hora de preocupacions" diària. Cada dia, posa't davant una llibreta (o et fas àudios) i dediques tota l'estona a les teves preocupacions. Això vol dir que la resta del dia no pots preocupar-te i que has de deixar-ho mentalment fins a l'hora de les preocupacions. D'aquesta manera podràs organitzar-te el teu dia sense tants entrebancs mentals ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas