Masturbació femenina
Bon dia!
Abans de procedir amb la consulta m'agradaria comentar que admiro aquesta feina, ja que esteu ajudant a moltíssims i moltíssimes joves.
Fa temps que sento parlar de la masturbació, i a vegades em sento amb ganes d'experimentar sensacions de plaer, però no sé exactament que fer ni com fer-ho. Em preguntava si em podrieu donar algún consell per començar, ja que em veig sola en aquest tema pel fet de no volguer-ho dir als pares.
Moltíssimes gràcies!
Laura Centellas

Bon dia! Moltes gràcies per les teves paraules, això ens anima :)
Està molt bé que vulguis explorar el teu cos. La masturbació és la millor forma de saber què ens agrada i què no, un cop ho sàpigues també aconseguiràs més plaer en les relacions compartides. Dir-te, també, que l'òrgan del plaer en les noies és el clítoris, així que prova a estimular-lo amb els dits, no cal ni que els introdueixis a la vagina, simplement estimula el clítoris. Alhora, no t'obsessionis amb l'orgasme i gaudeix del camí i el plaer! Gaudeix del camí! Et farà estar més relaxada!
Per últim, t'adjuntem un vídeo que unes estudiants d'infermeria van realitzar amb diferents tècniques de masturbació, que potser et pot servir d'inspiració:
">
Una abraçada!
La Laura Centellas