"Amiga"...
Hola!
Tinc una amiga q habàgades em pica però amb plan conya...
Fa temps que passa, ella pica i riu i jo al principi no deia res després vaig dir-li rient de von rollo intentant no se borde i ara intento diro sense riure seria perquè pari però no vull que s'enfadi...
Avui m'he preocupat una mica més perquè m'ha escanyat i ma fet mal jo li he dit però no ho se... tinc la sensació que estic engegaran i que nomes es una conya, no se que haig de fer.
Laura Centellas

Hola!
Quan les dues persones que hi intervenen no riuen, vol dir que no és una broma. Per molt que a ella li faci gràcia, si a tu et fa mal o no t'agrada, no és una broma.
A vegades pot costar posar límits a les amistats i a les persones que estimem, però és important fer-ho. Escanyar ja no és una broma, és una agressió. Si aquesta noia no ho entén, potser no té la mateixa idea que tu de l'amistat.... així que, realment vols una "amiga" que et tracta així?
Intenta posar distància, buscar altres persones amb les que et sentis còmode i que et tractin bé. I si continuen aquestes agressions (per molt que estiguin amagades darrera "una conya"), hauràs d'explicar-ho al professorat o a la teva família. Cal frenar-ho, d'acord? No estàs sola.
Una abraçada!
La Laura Centellas