M'ha deixat de parlar, està jugant amb mi?
Hola!
Al gener em va començar a parlar un xicot de la classe, i em va demanar quedar bastants cops. Quan quedàvem se'm llençava i em tractava molt carinyosament, de manera que jo em vaig pillar d'ell.
Després va arribar la quarentena i durant aquest temps parlàvem cada dia i insinuava que li agradava, però mai m'ho va confirmar tot i que jo li vaig preguntar directament. Les meves amigues em deien que jugava amb mi però ell em deia al contrari, ja que sino no estaria parlant amb mi.
De sobte, quan s'acabava la quarentena em va deixar de parlar i no entenc perquè. Si 'enfadava em deia que no m'enfadés perquè ell si que volia parlar amb mi. I ara m'obra de tan en quant però res especial, només miradetes a classe.
No sé que fer ni sentir per ell perque per una part em segueix parlant, però per l'altra tinc por de que estigui jugant amb mi i ho torni a fer.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
En general, quan dues persones s'atrauen, intenten estar juntes i conèixer-se millor. Pel que expliques sembla que aquest noi ja no té el mateix interès. I això no depèn de tu ni té a veure amb tu.
La connexió entre dues persones és quelcom molt especial, a vegades hi ha connexió al mateix moment (altres vegades en moments diferents), a vegades la connexió dura molt temps (i altres vegades dura poc temps), a vegades sembla que és molt intensa (i altres vegades desapareix ràpidament)...
Així que, si tu has notat que ell no respon de la mateixa manera i no té el mateix interès, ja t'està donant una resposta (per molt que a les converses no digui el mateix). Així que... potser hauràs de començar a pssar pàgina....
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí ;)
La Laura Centellas