Prepusi
Quan vaig trempat no em baixa la pell del tot i si ho fa em fa molt mal és com si fos massa estreta a la punta i quant tinc relacions m'acaba fent mal perquè em baixa.
Laura Centellas

Hola,
Quan el gland queda cobert pel prepuci, diem que hi ha fimosi.
Saps què és la fimosi? Està relacionada amb la pell del penis, que impedeix o dificulta que el prepuci (que cobreix la punta o cap del penis), es retregui adequadament (pel que dius, sembla que això t'estigui passant a tu). En els nens petits aquesta situació és natural i es resol gairebé sempre per si sola, però quan es presenta en els joves o en els adults pot causar alguna infecció.
És habitual que la fimosi no desaparegui sense tractament. Una higiene adequada és molt important per evitar infeccions, però en els casos més persistents pot ser que sigui necessari intervenir quirúrgicament. Aquesta intervenció és una cirurgia ràpida i senzilla que consisteix a eliminar la part de la pell del prepuci que sobra, per deixar el gland al descobert.
Per tant, en el moment que decideixis, fes una visita amb el metge per resoldre dubtes i veure si en el teu cas, el que hi ha és una fimosi o no, i si requereix intervenció o si et poden donar algun tipus de tractament tòpic.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas