Solitud
Bon tarda!
Primer de tot agrair el treball que feu. Que joves de tota Catalunya tinguin un psicòleg gratis ajuda a millorar la salut mental en moments tan difícils com aquests.
En general la vida em va bastant bé, però em sento molt sola. Tinc amics, tinc una família que m'estima... No em puc queixar pas de res! Però igualment em sento infinitament sola. He intentat augmentar el meu cercle d'amics. M'he obert un compte de discord ( una aplicació per conèixer gent) i la veritat és que estic sorpresa, ja que he conegut gent molt maca. Però igualment, quan acabo de parlar amb ells i quan els riures i les veus s'apaguen em continuo sentint molt molt sola.
A més, no sóc una persona super sociable, de fet he portat una vida bastant solitària. Però ara sento el doble aquest sentiment.
No crec que hi hagi cap solució a aquest problema, però almenys m'ha servit per treure-ho, ja que acostuma a ser un tema tabu a la nostra societat i del qual costa parlar.
Gràcies per l'atenció!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens ajuden a seguir treballant ;)
Pel que fa al sentiment que expliques, des d'aquí et recomanem que llegeixis el llibre "El Buit" de l'Anna Llenas.
A vegades sentim un buit i intentem omplir-lo amb coses externes (menjar, altres persones, instagram, compres...) mentre que el que ens està dient és que mirem cap endins. Que ens dediquem una estona a la INTROSPECCIÓ, a mirar-nos a nosaltres mateixos i aprofitar aquest temps de pausa per descobrir què ens agrada i què ens ajuda a sentir-nos bé.
Quan intentem fugir d'un sentiment, apareix amb més força. Així que accepta'l i expressa'l. Passa-hi, sent el dolor, viu-lo i mica en mica es farà menys intens. Ja veuràs.
Una abraçada!
La Laura Centellas