Cunyada
Hola,
Abans de res gràcies per ser de suport a tantes persones que us seguim
M'agradaría saber com he d'actuar en front a un conflicte
He tingut una vida complicada i als 18 anys ja vivía fora del nucli familiar tot i que tinc bona relació amb els pares
Ara estic amb la meva parella i estic molt bé
El conflicte sorgeix davant les emocions que em provoca la meva cunyada, la nòvia de la germana de la meva parella. Ella es més jove que jo i tot i que m'alegra veure que es feliç sento emocions que no sé definir. No entenc perquè ella ha de tenir més sort de la que he tingut jo a la seva edat. No vull que passi per tot el que jo he viscut però jo també vull ser feliç i despreocupada com ho es ella.
Per part meva es quelcom infantil però no sé sortir del bucle i fa que no pugui tenir una relació de cunyada amb una bona noia.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir amb la nostra feina!
També volem agrair-te la teva sinceritat. No és fàcil reconèixer aquests sentiments que ens has descrit, ja que sovint es poden malinterpretar.
Aquesta ràbia que t'apareix, té a veure amb tu i amb la teva història vital. Aquesta noia és el mirall del que no has pogut viure i és probable que ho visquis com una injustícia. És important que puguis fer les paus amb el teu passat, explicar-te la teva pròpia història d'una manera en què t'enriqueixi i no et causi dolor. Si necessites ajuda professional, demana-la ;)
Nosaltres seguim aquí ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas