solter?
Actualment tinc 15 anys i ultimament m'he fixat que al entorn de la meva classe la majoria de gent comença a tenir relacions sentimentals, en canvi jo i la meva colla d'amics mai hem tingut ninguna relacio, i m'agradaria saver si es la meva classe que va abançada o som nosaltres els que anem retrasats, a part mes o menys quina seria la edat de començar a sortir amb algu?
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola,
Doncs no hi ha una edat exacte, el que acostuma a passar és que en algun moment de l'adolescència o la joventut, les persones comencem a sentir interès eròtic i curiositat per a començar a explorar amb la sexualitat compartida, comencen les primeres masturbacions amb intencionalitat eròtica i el cos ens canvia. Però igual que el desenvolupament no passa de forma sobtada i anem creixent progressivament, l'inici de les relacions afectives i eròtiques també es produeix de forma progressiva i no tothom ho iniciem alhora... imagina't el caos que s'ocasionaria!
Per tant, calma, seguiu gaudint amb el que gaudiu i en algun moment potser començareu algun de vosaltres a interaccionar i a interessar-vos per alguna altre persona de forma afectiva i sexual ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas