Mensturbacio
Hola,
TInc un dubte, i es que a vegades hem parlat amb les amigues de la mensturbaco i totes diuen que els hi dona molt plaer i que els hi agrada, sobretot amb el telefon de la dutxa. El que passa es que jo ho vaig provar primer normal i despres amb el telefon de la dutxa, pero crec k no vaig sentir plaer. I a mi m'agradaria sentir-lo ja que diuen que es molt agradable i tal, com es que no sento plaer o en sento molt poc?
Moltes gracies per la vostra feina de veritat!!!
Laura Centellas

Hola,
És fantàstic que entre les amigues parleu de masturbació.
Fixa't que la masturbació no només és l'estimulació dels genitals amb les mans o la dutxa, sinó que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell. Per tant, tan important és l'estimulació que ens donem com en què estem pensant mentre ho fem. És important estar connectada amb allò que estem fent, en pensaments que potenciïn l'excitació i el plaer.
Et recomanem que agafis un mirall, observis els teus genitals i localitzis cada una de les seves parts. Has ubicat on tens el clítoris? Recorda que la seva funció és proporcionar-nos plaer! A algunes persones no els agrada o els resulta molest l'estimulació directa i prefereixen fer-ho de forma més indirecta, pels voltants...
Ves experimentant des de la curiositat i a poc a poc aniràs coneixent millor el teu cos i el seu plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas