gemir
Hlaa, quan tinc sexe amb el meu novio m'agradaria gemir pero em fa moltissima vergonya, no per ell, sino per si m'escolten veïns o algo... algún cop ho he fet fluix, i sense saber si m'han sentit o no doncs (nomès s'havia queixat un cop la meva germana xd) em moro de vergonya si em creuo algún. El mateix em passa a casa del meu novio, que mai estem sols i em fa por que m'escoltin perque seria incapaç de mirarlos. A ell li posa molt que ho faci pero nomès em sentiria segura si ho fem en un lloc aïllat (un hotel al descampat), sóc molt vergonyosa i no sé com ho fa la gent per que no s'escolti. A més el llit també fa un soroll horrible i es nota molt que ho fem.
Que puc fer per no tenir tanta vergonya?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Els gemecs poden ser molt excitats, i a vegades pot costar de controlar quan estem deixades anar.
Perquè no et sentin, hauràs d'estar pendent dels sorolls que fas, i de no fer-los molt fort, perquè aleshores sí que us poden sentir els de casa i també els veïns (que aquests no tenen per què saber que són teus els gemecs que senten).
La sexualitat és un moment d'intimitat i a moltes persones els resulta vergonyós que algú l'hagi sentit mantenint relacions sexuals. Potser heu de buscar la manera de trobar algun espai de més intimitat on poder gaudir de la vostra sexualitat sense limitacions.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas