Vidah
Hola, fa un temps vaig fer una consulta "hols" i volia dir, que li vaig dir a la meva monitora (que és psicòloga), li vaig ensenyar la consulta i ho vam està parlant. I la veritat és que vaig sentir-me molt bé al dir-li i en com em va tractar. Però l'endemà va passar una cosa i vaig tenir com un atac de gelos per dins, que em passa sovint... I em vaig prendre pastilles. M'anaven preguntant pq ho havia fet i el final li vaig dir que era pq amb elles els hi feia cas i a mi no. Ella em va dir que si ho feia per cridar l'atenció el pròxim cop no em faria cas. O algo aixins... El final la monitora i la coordinadora em van dir que el què podiem fer era parlar amb mi 10 minuts una estona abans de començar i jo vaig dir que vale. Però la coordinadora no ho va cumplir ni 1 dia i la meva monitora només ho va fer 1 dia. Jo sento que no els importo...i sempre prenen atenció a altres persones... I em sento malament. De fet ja estic pensant de tornar-me a prendre medi però aquest cop més... És que estic farta de la vida i que ningú em vol. I a sobre quan em prenc pastilles els hi diuen als meus pares. I a sobre no em porten a urgències. I llavors estic com marejada, com que el cap em flota i aquell dia una mica mal de panxa. Dic que no em porten ni em fan anar a urgències pq en el passat quan em prenia pastilles si que anava a urg. bueno pq ho feia quan anava amb la psico i li deia a ella i m'obligava anar a urg per poques pastilles que em prengués i crec que no els hi deia res als meus pares... O sigui el contrari d'ara...
La veritat que m'ha costat molt decidir-me en si publicar la consulta o no. Em fa por que em jutjeu. O que la llegeixi algú que em pot conéixer...
Laura Centellas

Hola!
Aquest és un espai anònim i ens agrada que tots i totes us sentiu lliures per publicar les vostres preocupacions i intentar ajudar-vos.
Genial que puguessis ensenyar-li a la teva monitora la teva consulta! Així anirà prenent consciència sobre com n'és d'important per tu aquesta estona de parlar.
Prendre pastilles per intentar que et facin cas o com a manera de reaccionar quan no compleixen els seus compromisos, no acaba de ser una bona estratègia, oi?
Fixa-t'hi:
Què vols? Quin és el teu objectiu?
Sentir que ets important i que els importes, no? (com qualsevol persona al món).
Com ho has fet fins ara?
Prenent pastilles
T'ha funcionat?
No.
Què pots fer?
Canviar d'estratègia. Insisteix que és important per tu aquests 10 minuts abans. Busca la teva monitora per intentar complir amb aquest compromís que ella mateixa ha agafat, per exemple.
Prova-ho d'una altra manera ;)
nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas