Em sento extanya
Hola,desde fa un temps em sento extranya no sé perque pero amb la gent del meu insti no em ric es a dir que es com que no em fa gracia el que diuen quan fan bromes a classe em sento fora de lloc perque no em fan gracia crec que per aixo em diuen que soc tranquila o callada pero en realitat no ho soc simplement no em ric mai a l'institut . Sembla una tonteria pero em fa sentir malament.
Laura Centellas

Hola!
Pot ser que no et sentis del tot còmode per riure amb elles? El riure pot ser un moment de complicitat entre persones, per tant, és important que estiguis còmode amb elles per poder ser espontània i deixar-te anar.
Altres persones utilitzen el riure com un mecanisme de contacte social, riuen sovint malgrat no els faci gràcia perquè així senten que seran més acceptades (o quan se senten incòmodes).
Sigui quin sigui el teu estil de relació, cal que analitzis si només et passa a l'institut, si també et passa en altres àrees de la teva vida o amb altres persones pots riure tranquil·lament... Pensa-hi i ens dius, potser descobreixes una nova característica de la teva personalitat ;)
La Laura Centellas