No se que em pasa amb les relacions
Hola, ultimamen mesta preucupan un tema amb les relacions i es que sempre que magrada un noi i jo li agrado i bno pues comensem a sortir o no sortim i simplement no li dic que em sento aixi, sempre trobo una rao per tirarme enrere i may me liat ( i no es per no tindre opsions) sempre e posat escuses com no es que no vull perque ns no estic preparada, pero el cas es que em masturbo i si faig aixo no ahuria de estar preparada per una relacio i un lio?
Es com si tinges por i per una part penso que no estic preparada pero per una altra es que nomes em cal llensar-me.
Aquest problema em molesta des de fa molt i magradaria que m’ajudesiu.
Gracies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, no té res a veure la masturbació amb les ganes de tenir una relació de parella. La masturbació és una forma fantàstica d'aconseguir plaer, autoestima i autosatifacció! Allibera hormones del benestar i és molt agradable! Així que endavant!!
Pel que fa a les relacions de parella o els primers petons... si sents que no et ve de gust, que no estàs preparada, no ho facis! El teu cos (igual que et demana la masturbació) ja et demanarà un apropament més íntim amb una altra persona. De moment estàs bé així, doncs no et forcis a fer res que no et vingui de gust, perquè pot acabar sent una experiència desagradable.
El teu cos és molt savi i ja t'avisarà quan hi hagi una persona que et provoqui prou atracció com per voler fer-li un petó ;)
Una abraçada
La Laura Centellas