Masturbació
Benvolguts,
Aquest any, quan m'he fet palles, hi ha hagut vegades que abans de l'orgasme em costava de mantenir l'erecció. Abans no em passava i això em fa estar preocupat. Em podríeu donar algun consell per a que no em passi més?
D'altra banda també m'agradaria saber de masturbació anal. Aquest estiu he tingut ganes de fer-ho però no 'he atrevit... Hi ha quelcom que em pugueu recomanar? Articles, vídeos, etc, per tal de no fer-me mal i gaudir?
Moltes gràcies per l'ajut que feu.
Un usuari normal.
P.S.: Com tots els nois que utilitzen aquest consultori, m'agradaria fer una reclaació; ja sabem que la masturbació femenina és un tema tabú malauradament i que feu articles per les oies que coencen l'adolescència, però als nois ens agradaria que també dediquéssiu articles de sexualitat sobre la masturbació masculina i les diferents tècniques per tal que ens sigui més plaent. Gràcies novament per l'ajuda.
Laura Centellas

Hola,
Que l'erecció fluctüi no és extrany, el penis és un cos cabernós i per tant quan s'erecta flueix i acumula més quantitat de sang, però aquesta sang segueix fluint i és possible que en una mateixa masturbació o relació sexual, l'erecció també fluctüi.
Un altre element que afecta a l'erecció dels penis és si el que estàs intentat fer o el motiu pel qual et masturbes aquell dia és per a comprovar que tot va bé i que aconsegueixes una bona erecció... si això passa, el més probable és que no vagi bé aquell dia. L'erecció funciona a través del sistema nerviós autònom, és a dir, no obeèix a ordres, actua i reacciona si les condicions de l'entorn, l'estimulació física, mental i emocional ho acompanyen.
Pel que fa a la masturbació anal, et recomanem la següent lectura sobre sexe anal:
i t'animem a consultar en una jogueteria eròtica diferents joguines sexuals disenyades per a l'estimualció anal (NO recomanem cap joguina, ni objecte, per l'anus que no estigui disenyada epsecíficament per aquesta pràctica).
Nota: ens anotem la teva reclamació.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas