(II) situació de merda amb el crush
Hola!!
avui he vist la vostre resposta i la veritat que en part m'ha ajudat i en part mha desconcertat.
dubtes:
1. - NO tinc la sensació que sigui un noi que flirteigi amb molta gent per sentirse be, no es daquest tipu de noi. Ell si no fos x la novia q te seria una gran persona, és amable, educat, força respectuós... pero crec q la seva novia li porta males influències.
2. - no he acabat d'entendre lo q volieu dir amb lo de missatges contradictoris
3. - lo q hi ha entre nosaltres NO ES UN JOC. vull dir: soc una persona molt inocent i vulguis o no mai destrossaria una relació entre dues persones, per mes mal o ràbia que em fagi...
4. - a part, no és un joc (ho repatiré xq crec q em vau malinterpretar una mica) lo q passa esq a mi magrada i obviament de tant en tant miro q esta fent a mitja classe... i coincideixen les mirades.
5. - la pregunta q mheu fet mha fet reflexionar molt: "realment vols estar amb una persona q juga així amb la seva parella?". no crec q ho estigui fent amb mala intenció, pero vulguis o no teniu molta raó.
altres dubtes:
- avui lhe vist parlant amb una noia de la classe q son força amics, ell semblava molt depre i mha fet pena. mha semblat sentir q deia algo de la seva novia.
ara pensareu q això és molt absurd, però... és possible q la teoria de riverdale sigui real? és la següent: si al teu crush no li agrades segurament si que li agradaras al seu millor amic, sera millor persona i et tractara millor. Lo que vull dir amb això: + d'una persona mha dit q li agrado al millor amic del meu crush. Què passa? q com q he decidit q vull intentar oblidar-me d'ell, em comença a agradar el seu millor amic. és possible que el començi a oblidar i senti atracció per una altra persona (el seu millor amic)?
pd: vulguis o no, sempré tindre un record del meu actual semi-crush, igual q tinc amb el meu crush de quan era petita.
pd 2: a partir d'ara li dire semi-crush xq aixi psicologicament, el meu cap començara a veure que ja no tinc tant interes x ell. creieu q es una bona tàctica?
MOLTISSIMES GRACIES PER TOT, MAI US PODRÉ ESTAR TANT AGRAÏDA, DE DEBÓ.
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu si ens has malinterpretat. A vegades és complicat entendre tots els matisos en una sola consulta escrita. Per això, et demanem disculpes.
Quan parlem que és un joc, o que està flirtejant mentre té parella, el que volem dir és que aquest noi no és clar amb els seus sentiments i, per tant, tampoc és honest amb la seva parella (sigui com sigui la seva parella). És a dir, si una relació no t'aporta benestar, tots hauríem de ser capaços de veure-ho i posar-hi remei. Però ell no està actuant així, de manera que prefereix mantenir aquesta relació de parella, per tant, potser li aporta alguna cosa (encara que sigui la sensació de no estar sol, per exemple). I mentrestant, també fer-te algunes miradetes a tu (que es podrien malinterpretar, oi?)
Veiem perfecte que comencis a anomenar-lo semi-crush, és una bona estratègia ;)
I amb el seu amic... doncs fixa-t'hi i valora-ho! Si aquesta persona t'atrau, et fa sentir bé, t'agrada com es comporta, mostra interès en tu i tu en ell.... pots anar veient com evoluciona.... ;)
Una abraçada!
Esperem haver-te ajudat una mica més.
La Laura Centellas