Suicidi
Estic consideran el suicidi i vui saber pk es tan greu, no m'agrada viure i ja no li trobo sentit a res, llavors, pk importa tan si deixo de viure? Esq no vui!! No ho faig per me mare pero tio... jo no volia neixer per començar... Se q os es igual pero bueno
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns. A vegades pot semblar que la vida no té sentit i que no hi ha cap motiu per continuar vivint. És cert, nosaltres no hem escollit néixer però sí podem escollir què fem amb la nostra vida. Pots escollir continuar amb aquesta queixa o bé pots decidir canviar alguna cosa. Es pot fer algun canvi a la teva vida que faci que t'agradi més? Tens algun petit objectiu? Vols provar alguna cosa que no has fet fins ara?
El suïcidi és una decisió definitiva a problemes que normalment són temporals. Què vol dir això? Doncs que la vida és cíclica, que les circumstàncies externes poden canviar i que poden aparèixer noves persones, aficions o motivacions internes que et facin replantejar la teva filosofia de vida.
La teva vida té molt valor. Ets una persona única i la teva mare t'estima per com ets i per qui ets. No ho oblidis.
Una abraçada
La Laura Centellas