tristona
Hola, des de fa ja un temps em sento buida. Al Cole les coses no m’estan sortint, sense voler-ho m’estic allunyant dels meus amics, a casa només fan que exigir-me les notes mes altes,...
També, fa relativament poc la meva exparella em va deixar però no d’una forma amigable.
Durant el dia intento estar bé com sempre i que no es noti però la veritat es que cada dia em vaig sentint pitjor i em paso molt d temps plorant. Tothom es pensa que estic bé i ningú ha notat que m’estic enfonsant. També, tothom es recolza en mi i m’explica les seves coses quan estan malament i sincerament també noto que la gents’aprofita de mi. Nose que es suposa que hauria de fer ni com gestionar això, pensava que amb el temps ja es solucionaria i que era una mala racha però no m’estic en sortint.
Laura Centellas

Hola!
Doncs hauràs d'aplicar-te la teva pròpia medecina: deixar de fingir que estàs bé i demanar ajuda a una persona de confiança. Busca algú amb qui et sents còmode i valorada i explica-li com estàs.
Quan ens obliguem a fingir que estem bé, estem retenint les nostres emocions, les evitem. I això, l'únic que provoca, és que apareguin amb més força i intensitat.
Accepta que estàs vivint una mala temporada, busca algú que t'escolti i deixa aflorar les teves emocions, no fingeixis. Només amb el temps no se soluciona, cal mirar cap endins, cal aprendre a cuidar-se. Si no pots escoltar a tothom, no ho facis. Posa't la primera de la fila i fes el que necessitis. D'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas