La desició
Estic en una situació molt tensa, porto un temps tenin mal rollos i no sentinme a gust amb el meu grup d'amics. Em vaig plantejar marxar i se'n van enterar i em van anar a fer mal psciologicament. Hi ha un amic al grup que no vull perdre. Ara no ser que fer, estic molt estressada, agobiada i pressionada a part de lo trista que estic
Laura Centellas

Hola!
Si no estàs a gust amb un grup de persones, pots decidir allunyar-te'n i comprovar si el malestar venia del grup o de dins teu. Pots mantenir l'amistat amb aquest amic perfectament! Explica-li com et sents i demana-li que respecti la teva opinió.
Per altra banda, pots intentar obrir-te i parlar amb altres persones per comprovar com et sents. És important que les persones del nostre entorn ens valorin i ens acceptin tal com som. Si notem que ens fereixen, que ens aïllen i que ens volen fer mal...és millor evitar-les.
Busca algú de confiança amb qui parlar (amistats o familiars) per poder-te desfogar. Veuràs que t'ajudarà.
Una abraçada!
La Laura Centellas