Embaraç?
La meva parella y jo mantenim relacions sexuals amb preservatiu sempre però la regla se m'està retrasant 10 dies ja. Mai se'ns ha trencat ni res per l'estil. Estic una mica espantada.
Laura Centellas

Hola,
Si sempre utilitzeu el preservatiu correctament durant tota la relació i en acabar comproveu que no estigui trencat (amb aigua o pot fer-se un nus i mirar bé que no hi hagi cap fuga), podeu estar tranquils. Els preservatius són un mètode anticonceptiu eficaç si s'utilitzen correctament.
A vegades els mateixos nervis, poden jugar-nos una mala passada i provocar-nos irregularitats en el cicle menstrual. No sabem si generalment ets molt regular o no.
Espera't a veure si ve la regla, i si veus que passen els dies i no et baixa, pots fer-te una prova d'embaràs per sortir de dubtes i quedar-te més tranquil·la.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas