Urgent!!!
Hola, tinc una amiga meva que coneix a un noi el qual esta realment en depressió i la meva amiga només el volia ajudar perquè estigues millor... ara el noi li diu coses com "només tu hem fas feliç " i també que s’ha intentat suïcidar. Contactariem amb els pares però no te pare i la seva mare es alcohòlica. La meva amiga pateix molt per ell però tampoc sap que fer.
Que hem de fer???
Esperem la vostre resposta
Laura Centellas

Hola!
És una situació complexa i és important que vosaltres dues no assumiu tota la responsabilitat.
Si aquest noi va al vostre institut, intenteu parlar amb algú del professorat.
Una altra opció és parlar amb la seva mare. Independentment de la seva malaltia, és la seva mare i és la seva responsable.
Si coneixeu algú de l'entorn d'aquesta persona, intenteu conectar-hi, i sinó parleu amb les vostres famílies per tal que us puguin ajudar.
Tot i així, el més important és que no assumiu el pes de "fer feliç a aquest noi". Animeu-lo a buscar ajuda professional i en el seu entorn proper. Confieu en els adults.
Una abraçada!
La Laura Centellas