MASTURBACIÓ
Des de fa temps em masturbo, i la veritat es que es genial, pero vull provar altres maneres de tenir plaer jo sola pero sense cap vibrador ni res, ja que soc menor i per molt que vulgui tenirne un no el puc comprar😅
Quines altres maneres em recomanes?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
És fantàstic que tinguis interès i curiositat en conèixer i descobrir la teva sexualitat!
La nostra primera recomanació és que per començar no focalitzis tota l'estimulació i atenció únicament en els teus genitals. Tenim tot un cos que pot ser estimulat i que pot oferir-nos sensacions agradables i plaents. Deixa't sorprendre!
També seria interessant que agafessis un mirall i observessis el teu cos, i els teus genitals amb deteniment. Que localitzis totes les parts i com canvien amb l'excitació.
No oblidis també que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, és molt important també en què pensem i que estiguem centrades en allò que estem fent, en pensaments que potenciïn la nostra excitació.
Per últim, t'adjuntem un vídeo que unes estudiants d'infermeria van realitzar amb diferents tècniques de masturbació, que potser et pot servir d'inspiració:
BOJWa8takY
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas