No estic preparada...
Porto un temps sortint amb un noi. El normal seria començar a tenir relacions però jo no estic preparada i per temes de religió jo tinc pensat seguir sent verge i és una cosa que tinc ben clara.
Tinc por que aquest noi es cansi de mi per no voler tenir sexe i que m'acabi deixant, ja que a la nostra edat la majoria ja vol començar a tenir relacions i jo no sé que fer.
Laura Centellas

Hola,
És molt important que tu mateixa, i evidentment la teva parella, respecteu els ritmes i decisions de cada un de vosaltres. Si tu no et sents preparada i per temes de religió no vols mantenir relacions sexuals, és important que t'ho respectis i no et forcis a fer res que no vols fer.
Si la teva parella es cansa de tu, el problema el té ell, no tu. El respecte, la confiança, el saber esperar... són elements que formen part de la parella. Parleu-ne, fomenteu la vostra comunicació, potencieu la confiança i comenteu allò que us preocupa. D'aquesta manera podeu saber en quin punt està cada un de vosaltres, podràs exposar el teu punt de vista i la teva decisió. Entre tots dos haureu de trobar la manera d'encaixar les peces. Si no vol/pot esperar, i es cansa, millor lluny que a prop. La sexualitat MAI es pot forçar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas