Transtorn alimentari
Hola,som un grup de nenes i tenim una amiga que no vol menjar i es provoca el vòmit no so ha dit als seus pares i no sabem què fer i com ajudar. Gràcies
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que us preocupa. Fent aquesta consulta l’esteu ajudant molt, sou bones amigues, us ho agrairà. Com a amigues podeu ajudar-la, estant amb ella, preguntant-li que li passa, que us vegi com a un recolzament que estareu al seu costat per ajudar-la! Per altra banda, els pares han de saber aquesta situació, perquè puguin buscar l’ajuda que necessita la vostra amiga. Ella està patint, emocionalment no està bé i necessita a la gent que l’estima al seu costat, però a banda d’això necessita a professionals que l’ajudin, sola no podrà sortir. Pot ser no entén que li expliqueu als seus pares, però a la llarga us ho agrairà, li esteu salvant la vida!! Una abraçada a totes!
La Laura Centellas