m'he enamorat d'un noi que té nòvia
holiiii :) (per situar-vos una mica: tinc 14 anys i faig 3r d'ESO)
sento una atracció molt forta per un noi de la classe. Fins aquí tot normal. Continuem: té una nòvia (a més a més molt tòxica).
quan estic amb ell em sento molt a gust, sento unes papallones a la panxa i és molt bonic i agradable tenir aquesta sensació. Cada com que s'apropa a mi o parlem sento que estic al paradís. A vegades em ve a preguntar dubtes de lassignatura, i jo faig el mateix. Té una manera daproparse a mi super càlida, es posa molt al meu costat (hi ha dies q fins i tot em venen ganes de baixarli la mascareta i ferli un peto, (que seria el meu primer)). Sempre m'ajuda molt i te molt interes, massanyala les coses amb la mà, i més duna vegada ens les hem tocat (sense volguer xo jo molt al fons ho faig volguent).
Tenim MOLTA quimica i ens entenem molt bé, quan estic amb ell tinc la sensació de que el conec de tota la vida i és com estar a casa; a una zona de confort, càlida, protegida (i només ens coneixem des de que va començar el curs) i estic molt a gust.
jo en el fons penso que li agrado una mica (penso constantment en ell)
pero em menjo el coco pensant que té novia. La veritat és q no sembla q entre ells dos sestimin gaire, pero bueno...
és possible que ell senti algo per mi igualment que tingui nòvia??? què puc fer jo? esq soc una mica novata amb el tema de l'amor i estic molt indescisa, però lo que sé segur és que m'he enamorat d'ell.
us ho agraeixo molt molt molt. gràcies!!
Laura Centellas

Hola!
Estar enamorada és una sensació molt agradable i el nostre cos respòn de manera molt enèrgica!
Ara bé, si som una mica objectius, aquesta sensació és teva i no sabem què sent ell per tu. Pot ser que sigui amable, pot ser que senti algun tipus d'atracció o pot ser que també li agradis, només ho sap ell.
Si vols, pots intentar seguir coneìxent-lo una mica més i veure si l'interès és mutu o no... però recorda una cosa important: ell té parella i de moment està escollint aquesta persona.
Tu has de valorar si:
- vols seguir coneixent aquest noi (malgrat saber que té parella) i assumir el dolor que et pot portar veure que continua amb ella. És a dir, quins efectes pot tenir per la teva autoestima?
- vols intentar posar distància i esperar a veure si ell talla amb la seva relació i mostra indicis d'interès per tu.
- intentar oblidar-lo completament.
Sentim ser així de directes, però creiem que és important aprendre a analitzar els comportament dels altres i no només les nostres sensacions.
Una abraçada!!
La Laura Centellas