. i confesso
bona nit!
tinc 15 i encara no m’he liat. li tinc ganes a dos nois, un el veig a classe però lliga amb totes encara que de vegades creuem mirades i crec que li atrec. l’altre el trobo al passadís (es mes petit) i també m’atreu, i creuem mirades tot i que no se que signifiquen.
tots dos pugen el típic opino/confesso i crec que és la millor manera de parlar amb ells, però mai li dono perquè em fa vergonya, i semblo desesperada. que faig, li dono a veure que passa o em pots donar algun consell perquè les mirades siguin algo mes, o per lligar.
esque els hi tinc ganes
Laura Centellas

Hola,
Doncs és important que facis allò amb el que tu et sentis còmoda. Si creus que així, és una manera d'iniciar conversa i conèixer els seus interessos, i si hi ha alguna possibilitat, fantàstic! Tu els coneixes, i saps millor, si pot funcionar o no.
La nostra recomanació és si tens ganes de que entre vosaltres passi alguna cosa, busca la manera d'iniciar alguna conversa, d'interessar-te per ells, de saber de la seva vida... fes-ho, com et dèiem, de la manera en la qual tu et sentis bé.
I tranquil·la, que no fas tard! Moltes persones amb 15 anys encara no s'han liat amb ningú, i no passa absolutament res. No hi ha pressa!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas