estic fatigada
Hola, tinc 17 anys i faig 2n de batxillerat. Últimament em preocupa molt la meva salut mental, ja que constantment el cor em batega molt ràpid i em costa dormir, però una vegada dormo, em costa molt tornar a despertar-me. Estic bastant estressada pels estudis i el treball de recerca , i sobretot per l'expectativa que tenen els meus pares. Desde que he començat 2n, no tinc clar que vull fer amb la meva vida (durant l'eso ho tenia molt clar) i relament ja res em motiva.
Laura Centellas

Hola!
És possible que estiguis vivint una mica de cansament degut a les exigències del curs i a la situació pandèmica. Intenta posar-te petits objectius setmanals per acabar el trimestre (només queda un mes!) i poder descansar millor durant les vacances d'hivern.
Si no tens clar què vols fer quan acabis el batxillerat, també pots posar-te terminis. Potser ara t'atabala molt pensar-hi i és un "problema afegit". Així que pots posposar aquesta decisió a partir de gener.
I recorda, no és una decisió "sobre què fer amb la teva vida", només són uns estudis o una especialització. Sempre pots canviar d'opinió i d'interès. Hi ha moltes persones que al cap d'uns anys treballant d'una professió, decideixen fer un gir i escullen una professió nova. No és una decisió ferma, d'acord? No et posis aquesta pressió a sobre ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas