Vull saber com puc lligar-me a un nen de la meva classe
Hi ha un nen de la meva clase que tr la meva edat (16) i m’atrau molt, no sé el veig molt guapo, es així el típico malote, que no estudia... no se m’agrada. Total que ell ja em seguia al insta però no sabia qui era i quan em vaig veure que anava a clase meva li vaig donar a seguir. I bueno, a vegades parlem però perquè ell em demana els deures casi siempre perquè no fa res, i jo doncs li paso perquè soc així de maja. Bueno el cas es que vull que parlem no se més però d’altre forma no només de deures ni coses de l’Institut. Vull apropar-me més a ell. Algún consell?
Laura Centellas

Hola!
De moment ja teniu fet el primer pas: que sapigueu de l'existència l'un de l'altre.
Ja teniu el segon pas: una via de comunicació (insta i a classe)
Ara només falta ampliar les vostres converses a altres temes fora de l'institut per conèixer-vos una mica millor... i així anar decidint si et continua agradant ;)
Pots començar sent molt directa i dient-li que t'agradaria parlar d'altres coses i no només de classe, a veure com respon. També li pots preguntar què fa durant el seu dia a dia, que et recomani alguna sèrie... Es tracta de trobar interessos comuns, així que tocarà fer preguntes i comprovar si ell també té interès en conèixer-te.
Si veus que, després d'això, ell continua obrint-te només per demanar-te els deures... també et donarà una resposta del seu interès cap a tu..
Una abraçada!
La Laura Centellas