ESTIC APAGADA
Bones, la veritat es que vinc a aquesta consulta perque no aguanto més . Soc una persona que parla i es amable en molta gent pero poques persones hi ha que pugui considerar amics, sempre penso que la gent ve en mi per interes ja que hem va molt be en els estudis i aixi els explico les coses i els ajudo en la feina... tambe sento que si desaparesques solament 3 persones de la meva vida els importaria. Des de aquest confinament que no soc la mateixa, hem sento buida per dins, no sento coses ni positives ni negatives. Quan estic a classe pareix que estigue molt millor, ric, faig bromes... pero en arrivar a casa tot hem cau a sobre. No tinc ganes de fer res, ni de fer esport que es algo que sempre m'ha encantat. Es normal aixo que hem passa ? Quan marxara la sensacio de no tenir cap motiu per despertarte ? Trobo a faltar la persona alegre i riallera que era avans. Perdo per fer-ho tan llarg i gracies per la vostra ajuda
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per explicar tota la situació.
És probable que estiguis patint les conseqüències del primer confinament... ja que moltes persones també les estan patint. Intentarem donar-te algun consell:
- Intenta acceptar les teves emocions (no les evitis),
- tingues un espai per deixar-te anar i expressar el que sentis (a vegades va bé tenir un full en blanc i posar-te uns colors a davant, a veure què surt, sense pensar),
- intenta practicar una mica d'esport (encara que al principi no et vingui de gust, després et sentiràs millor)
- Accepta que estàs passant una mala temporada. Mira cap endins i escolta't.
Veuràs com, mica en mica, aquest malestar anirà passant...
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis ;)
La Laura Centellas