No se que fer
Hola.
Desde fa un o dos mesos, sempre estic molt agobiada, tinc moltíssima ansietat. Abants és m'agobiaba, però no era tant, però ara en una setmana m'han dotat 2 atacs d'ansietat. A més, no em puc concentrar en res, tinc el cap a tots llocs y no aconsegueixo concentrar-me. A més, últimament, és com que m'entran bajones y no tinc ganes de fer res.
Laura Centellas

Hola!
I saps trobar una explicació a aquesta ansietat? a vegades tenim molt clar el motiu que ens atabala, però en d'altres ocasions no.  Quin és el teu cas?
Intenta explicar-ho a algú de confiança (família, professorat, amistats...). Parlar sobre el que et preocupa et pot ajudar a organitzar les idees i a buscar alternatives. Accepta que tots passem mals moments i que és natural tenir una mala temporada (i més aquest any amb tot el que estem vivint!!)
- Accepta les emocions, viu-les i deixa-les passar.
- Organitza les teves preocupacions. Una a una
- Centra la teva atenció en un sol tema i busca-hi la solució o l'alternativa.
- Comparteix com et sents.
Veuràs com, mica en mica, tot s'anirà ordenant...
Una abraçada!
La Laura Centellas