Mentides
Hola bon dia, tinc des de petita una obsessió en inventar-se coses, tinc molta imaginació i des de petita q quan me dien q havia fet al cole comensava a inventar-me un munt de coses. Em preguntaven si m'ho inventava però jo deia que no. Bueno, fa ja 2 anys que intento millorar i ho he aconseguit però no puc evitar inventar-me coses constantment. Sabeu que puc fer? Merci!
Laura Centellas

Hola!
Potser aquí pots fer un pacte amb tu mateixa i escriure totes les mentides que dius al llarg del dia. D'aquestes, seleccionar-ne la meitat i reconèixer a la persona a qui ho has dit, que era una mentida. Si tu mateixa tens ganes de millorar la teva comunicació, hauràs de començar a ser més sincera i assertiva amb les teves respostes.
Això vol dir explicar com et sents i no prendre decisions precipitades. Si algú et fa una proposta i no saps si hi vols anar o no, per exemple, podries dir: "Ostres, deixa-m'ho pensar" i així tenir temps per poder donar la resposta assertiva (respectant les teves necessitats però també les dels altres) ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas