Dependencia
Com puc superar una obsesió? Una relació molt i molt toxica que em fa molt mal? No soc capaç de deixar-lo sempre dic que estic molt enamorada pero es mentida el que em passa es que tinc una dependencia emocional molt forta i sento que mai podre superarla no soc capaç de viure sense l'altre persona sento que em morire si m'allunyo i que mai mes sere feliç perque el que he sentit amb ell no ho trobare mai mes i mai tornare a estar amb ningu com estic amb ell o estaba... perque ara ja no estem be mai i si ho estem nomes dura uns dies... m'esforço i hi poso totes les meves ganes a la relacio pero no serveix de res perquè la seva actitud es de veritat la pitjor i per molt que ho parli amb ell no canvia res li es tot igual sentu q no li importo
Laura Centellas

Hola!
I tu creus que mereixes aquest tracte? De veritat et val la pena continuar la relació si ja no és "com abans"?
A vegades quedem enganxats/des a una relació que no ha existit mai, l'hem idealitzat i pensem que és el millor que hem viscut, però no és veritat. Pot ser que abans hi hagués bon tracte, però si ara no n'hi ha....
Pot ser que ens hàgim fet una imatge mental d'aquesta persona que no correspon a la realitat, per tant, si en realitat no és així...
Ets valenta i la podràs superar. Busca els teus motius, envolta't de les persones que t'estimen (família, amistats) i agafa força per prendre la decisió que tu mateixa ja has pres fa temps. Fa por, però la por se supera.
Una abraçada!
(nosaltres seguim aquí, d'acord?)
La Laura Centellas