Ajuda
Algun consell pero poder superar i passar pagina d una relacio amorosa?
Ja no se que fer, no puc parar de pensar amb ell i tot i que el vaig deixar jo, crec que encara l'estimo i sincerament no se exacte el motiu pel que el vaig deixar, no mho vaig pensar dos cops i crec que es la pitjor decicio que vaig pogier pendre.
Ja fa 6 mesos mes o menys que no estem junts pero no el puc superar i nomes vam durar 3 mesos. Me'n enrepentexio molt, pero ara l'unic que vull intentar es oblidar-lo o com a minim deixar de pensa amb ell cada moment.
Laura Centellas

Hola!
El més important per oblidar algú és "voler oblidar". Per tant, tenir clar els motius pels quals una persona ha deixat de formar part de la nostra vida. Intenta posar distància amb aquest noi, recordar els "mals moments" també t'ajudarà a no idealitzar la relació.
A vegades, quan deixem una relació (o ens deixen), tenim tendència a idealitzar aquella relació i pensar que és "el millor que m'ha passat a la vida" sense tenir en compte els moments desagradables, o els motius pels quals vam voler tallar.
Deixa de posar mel al record i comença a centrar el focus en tu. Què vols fer? Què et diverteix? Amb qui pots quedar? És important recuperar la nostra essència per saber qui som ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas