Hols
Em pesa la vida...mai m'ha agradat la meva vida. Sempre que em pregunten com estic o quasi sempre dic que bé. Però no és veritat... Sempre estic mal. No sé pq sóc com sóc.. no m agrada res de mi. Quasi no parlo, no tinc res a dir, no sé què dir. Sempre he sigut com timida però esk vaig arribar a 1r d eso i no deia res i des del 1r dia de la eso em van començar a fer bullying i els 4 anys. També he estat ingressada en un psiquiàtric i no va ser lo millor, però lo pitjor és que hi vull tornar a estar ingressada. No tinc res interessant a la vida... I mai he tingut novio, només vaig estar 3 mesos amb un noi que realment no m agradava i quan ho vam fer em va fer molt mal. Tb em tallo (no molt profund) em prenc medi de més a vegades i un cop em vaig drogar esnifant. Quasi no tinc amics i sento que no ho són de veritat i cadascú té la seva vida menys jo. Vaig amb professionals i em sento l única menys estimada... (Tinc un trastorn mental) i m agafen molt de tan en tan..(les visites em refereixo). Ptser realment no tinc res nse. I tinc 26 i penso que els 30 anys vull tenir si o si bebe i em fa por que no pugui ser mai mare... És que no sé el final m acabaré matant. Per començar ja dic que davant unes amigues meves fingeixo i faig veure que tot va molt bé. I em prenc les pastilles de més pq vull que m ingressin el psiquiàtric
Aquí (al consultori és on més m obro suposo pq ser que els professionals no em coneixen). I tb em passa algo amb el menjar fa molt temps però no sé. Ah i el meu pare em tracta fatal, tan a mi com a me mare i el meu germà tb em tracta mal a mi i jo tracto mal a me mare i tots ens tractem mal a tots.
Laura Centellas

Hola!
Ens fa mal llegir consultes com la teva, ens arriba el teu dolor i el teu malestar i, darrera aquesta pantalla, intentarem ajudar-te sempre que ho necessitis.
Aquest desig per aconseguir que t'ingressin, segurament té a veure amb les ganes de "deixar-se anar" i no controlar res. Que ho decideixin tot les altres persones. Però això pot ser efectiu durant un temps, però no sempre. És important que ens fem càrrec de diferents aspectes de la pròpia vida, per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos i per augmentar la nostra autoestima.
Des d'aquí t'animem a imprimir aquesta consulta (o fer-ne una captura de pantalla) i ensenyar-la al professional amb qui et sentis més còmode. Potser has fingit tant que no detecten el teu dolor. Ensenya-ho i confia-hi. Sabem que no és fàcil, però a vegades necessitem sentir que hem tocat fons per començar a agafar les regnes de la nostra vida.
Aprofita aquests anys previs a la maternitat per cuidar-te a tu mateixa, per construir qui ets, per buscar aficions i per trobar una feina que et faci sentir bé amb tu mateixa. Demana ajuda si ho necessites.
Nosaltres continuem aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas