AJUDA MOLT URGENT
Doncs el problema q tinc és el seguent. Tinc una amiga q és un any bé gran q jo. Ella ha sufrit bullying i ha tingut molts problemes. Cada dia en diu q es vol suicidar. Jo estic allà per tot el q necesita pero ns q fer. Ara crec q esta malament i no m'ho explica la sap q jo tb estic malament, de vegades m'he autolesionat i tal pero aquesta consulta no és per mi. Vull ajudarla i q estigui bé pero ns que fer. Agraïria molt la vostra resposta el més ràpid possible ja q és molt important. Gràcies per llegirme
Laura Centellas

Hola bonica, moltes gràcies per escriure'ns! T'hem de dir, primer de tot, que és MOLT IMPORTANT demanar ajuda a alguna persona adulta amb la que tinguis confiança (pares, professorat...). Sabem que et pot costar fer el pas, però és l'única manera d'ajudar-la perquè ells  sabran què fer per ajudar a la teva amiga i també per ajudar-te a tu. En segon lloc també és molt important que no carreguis tu sola amb la responsabilitat d'una cosa així d'important. Pots estar al seu costat, ajudar-la i fer plans juntes, però necessites compartir-ho tot amb adults de confiança perquè us puguin acompanyar en aquestes dificultats.
Cuida't tu també, sobretot! Una abraçada i seguim aquí pel que necessitis :)
La Laura Centellas