Relacions tòxiques
Bon dia, estic destroçada desde fa ja 7 mesos, perquè fa 7 mesos vaig trencar la meva relació amb els amics que tenia desde petita, perquè de sobte en el grup van aparèixer un parell de noies, i llavors tots anaven darrere seu, i jo, doncs no volia ser el gosset de ningu. Llavors, vaig començar a deixar de quedar amb ells i un dia em van dir que no volien anar més amb mi, que era una falsa, i una merd* de persona i d'amiga. Llavors vaig marxar del grup de whatsapp i de tot arreu, i em vaig veure sola en un món que no entenia. Per què m'havia de passar allò a mi? I bueno com només quedava amb ells, es podria dir que no tenia molts més amics, així que vaig començar a fumar maria, i ara estic enganxada, i sé que no és bo per a mi, però no puc parar... Cada nit ploro perquè em fa rabia no donar-lis una òstia cada vegada que els vec per l'institut. No vull que la meva vida sen vagi a pique...
Laura Centellas

Hola!
Sentir-se traïda per persones importants és una sensació molt desagradable i que ens pot fer molt mal. És probable que fumar faci que tinguis la sensació que tot "desapareix" i que no fa tant de mal... però no és així. El problema hi és i el dolor continua allà. L'única manera de superar la situació és enfrontant-te al dolor. I la manera d'enfrontar-te al dolor és fer-ho plenament conscient, sense cap substància que ho "tapi".
Procura posar distància amb aquestes persones i començar a relacionar-te amb altres persones de la teva classe o del teu entorn. Interessa't per elles i busca si teniu coses en comú. Al principi costa, però mica en mica et sentiràs més còmode.
Et toca fer un pas endavant, mirar per tu i ajudar-te a tu mateixa. Busca noves relacions que et facin sentir bé! ;)
Una abraçada! Escriu-nos sempre que ho necessitis
La Laura Centellas