Feina
Bona tarda,
Moltes gràcies per la vostra feina.
Tinc una consulta però no sé si s'hauria de catalogar com a psicologia...
A veure, el cas és que jo aquest any (2021) faré 18 anys. I m'agradaria treballar. M'encantaria poder treballar com a professora de teatre per a nens petits, per exemple. O portar tallers de lectura o escriptura creativa també per a nens... El cas és que no sé per on començar a buscar... Sóc de Barcelona. Creieu que hi ha opcions? On puc començar a mirar?
Moltes gràcies!! I espero que estigueu molt bé.
Laura Centellas

Hola. Pel que ens indiques en el teu missatge, sembla que t'apassiona  la canalla. Per aquest motiu et recomanem estudiar la possibilitat de treure't el títol de Monitora de Lleure perquè et capacita per organitzar i dinamitzar tota mena d'activitats de lleure infantil i juvenil; estades, casals, monitora de menjador, esplais...on  es realitzen aquests i altres tallers.
Si et decantes per aquesta opció, podràs fer el curs de poc més de 300  hores un cop tinguis els 18 anys però mentrestant també pots adquirir experiència a través d'accions de voluntariat amb entitats, biblioteques o programes concrets. Et faciliten els enllaços per a que puguis aprofundir en la informació:
Monitora de Lleure
">
M'ajudes a fer els deures? Sants-Montjuïc
">
Crides de Voluntariat-Torre Jussana
">
Voluntària de les Biblioteques de Barcelona (a partir dels 18 anys)
">
Espais Joves de Barcelona
">
Per últim, també et facilitem la informació de l'Oficina Jove de Treball (OJdT) a Barcelona on pots adreçar-te per assessorar-te en l'àmbit laboral i inscriure't a la seva borsa d'ofertes per a joves.
Oficina Jove de Treball (OJdT)
http://jovecat.gencat.cat/ca/temes/treball/oficina_jove_de_treball/
">
Moltes gràcies!
La Laura Centellas