Ruptura
Hola, cal destecar que és el primer cop que m'enamorat i no he sigut corresposa. Tot va començar al març passat, jo estava enamorada d'ell i tenia assumit que mai seriem res, em recolzava ser la seva millor amiga. Per la quarentena vam parlar i va ser un gran suport i la nostra relació va anar canviant. Un dia li vaig demanar que m'acompanyes a casa i pel camí ens vam liar (en aquell moment tot va canviar per mi). Ell m'ho va plantejar de que seria tot super guay, pero no va ser així, apenas ens veiem i sempre d'amagat. Fins un dia que em va deixar de parlar. Als mesos vam tornar i em deia que em tornava a donar una altre oportunitat (clar jo flipant perque no sabia de que anava tot), bueno resumint que m'ha estat utilitzant i no em volia donar compte. Aquest ultim mes hem estat bastant bé però jo ja no volia amagar-me aixi que hem vaig declarar i em va renegar, aixo si els seus argumenta eren molt contradictoris. El que em costa es passar pagina després de tot, ploru cada nit, el buscu per les xarxes i encara tinc una cosa que era seva i que m'ha la vaig quedar. No se com portar tot aquest merder i m'esta afectant a la meva educació (estudis).
Laura Centellas

Hola!
La situació que expliques és força desagradable perquè ell no t'ha respectat en cap moment i s'observa algun intent de manipulació (com fer-te creure que havies fet alguna cosa malament i que ell et donava una "altra oportunitat")
Està clar que els vostres sentiments no estaven en sintonia i ell no ha sigut clar. Fer-ho públic és una manera de sentir orgull de la teva relació i mostrar-la al món. I si algú la vol mantenir en secret... ja t'està donant alguna pista...
Per tant, és natural que sentis ràbia, impotència i dolor en aquesta situació. Has de poder treure totes les emocions desagradables que has sentit al llarg de la relació, deixa-les fluir. Mica en mica notaràs que et sentiràs una mica millor, però cal temps per poder-ho pair.
Intenta practicar la DISTÀNCIA (física, virtual i mental) per poder-lo anar oblidant...
Una abraçada!
La Laura Centellas