dubtes
holaa, bueno porto amb el meu novio 3 mesos i ja han sorgit mes coses a part de liarno's (paja,dedos...) i hem parlat del tema de fer un pas mes i jo l'estimu, vull dir crec que es la persona, pero nose si soc molt petita, vull dir perdre la virginitat te edat? eske en algun llibre he llegit que per disfrutar-ho s'havia de perdre entre els 16-17 i després hi ha la tipica gent que diu que no hi ha edad. Jo tinc 14 i el meu novio te 15
Gracies
Laura Centellas

Hola,
L'edat a l'hora de tenir relacions sexuals en parella no és tan important com la informació i la maduresa psicològica de la persona. És important conèixer que les relacions sexuals en parella poden ser una gran experiència però també hem de ser conscients que pot tenir unes conseqüències a curt, mitjà i llarg plaç. I aquí és on és important l'edat, per la madures que dèiem anteriorment, ja que a certes edats el nostre cervell i els nostres pensaments no són capaços de percebre les conseqüències que poden tenir els nostres actes a la nostra vida.
En tot cas, si teniu decidit que voleu donar aquest pas, no oblideu el preservatiu, en acabar, comproveu-lo i si es trenca demaneu ajuda.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas