Possible embaràs...
Per la festa major de Lleida (sobre el 29 de setembre) per culpa d'una borratxera Vai acabar a casa d'un tio, crec q vam follar i sense condó, des de llavors no em ve la regla i tinc naucies i marejos, he perdut la gana i em sento molt cansada. No m'he fet cap prova d'embaràs pq tinc por i no sé q fer, només li he dit a la meva millor amiga i al meu germà. Merci per escoltar-me agraeixo la vostra feina.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, tens contacte amb aquest noi? És a dir, pots confirmar les sospites que tens sobre si vau mantenir relacions sexuals amb o sense preservatiu?
En segon lloc i al marge de la resposta a la primera pregunta, el que et recomanem és que puguis sortir de dubtes amb un test d'embaràs. Si surt positiu, el que et recomanem és que puguis parlar-ho amb alguna persona de confiança i que no visquis sola el procés que et ve. Si surt positiu, seria important que poguessis demanar hora amb la llevadora de la tarda jove o del Centre d'Atenció Primària de la teva zona, aquesta consulta és important ja que el temps compte, i molt, segons la decisió que prenguis. I aquí és on no ens agradaria que estiguessis sola, envolta't de persones de confiança i persones que t'estimin ja que decideixis el que decideixis serà important aquest suport.
Una abraçada i, si vols, seguim en contacte.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas