Que estudiar despres del bat
Hola, primer de tot agrair tota la vostra feina i ajuda.
Crec que el que vull preguntar no es pot classificar en cap dels vostres apertats, pero es un fet que em te intrigada i magradaria saber la resposta. En fi, jo actualment estic cursant 1r de batxiillerat, i daqui 2 anys m'agradaria poder anar a la uni i fer un grau de biologia, però he estat mirant i al primer curs es fa l'assignatura de física i jo no l'he fet mai, jo al insti faig les optatives de química, bio i ciencies de la terra. El que m'agradaria saber es si puc fer igualment el grau de biologia sense haber fet mai física. (aquesta assignatura nomes es fa a la primera mitat del primer curs)
Merci per tot.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!!
En principi, cada grau té el seu itinerari de batxillerat que més s'ajusta a les seves demandes. Tot i així, és possible que hi hagi algunes assignatures que no hagis cursat o alguns temes que no t'hagin explicat al llarg de batxillerat. Només has de pensar que si necessites pujar nota a la Sele, les tres optatives que estàs cursant són de les que més ponderen, 0.20
Des d'aquí sempre us animem a fer allò que us agrada i us motiva i, si cal, demaneu ajuda! Per tant, si vols fer biologia, endavant! i si necessites fer classes particulars de física una vegada hagis començat el grau, les fas ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas