urgent 3
Hola fa dos dies us vaig fer dues consultes que ficava urgent i segueixo explicant perquè no he rebut cap resposta. Després de tot aixo li vaig enviar deu missatges mes amb mes de deu trucades i un correu amb tot el que significava i que em perdones. No m'ha contestat perquè el seu germà m'ha dit que no té mòbil que esta castigat i es per culpa meva es el que m'ha dit el seu germà. Vosaltres que creieu que he de fer esta enfadat amb mi encara que en penseu estic molt preocupada?
Laura Centellas

Hola!
A vegades la nostra preocupació pot convertir-se en obsessió. Els nostres ritmes no són els mateixos que el dels altres, de manera que el temps passa a un ritme diferent per cada persona.
Pel que expliques, tu necessitaves una resposta ràpida d'ell, però ell (pel que sembla) necessita una mica més d'espai.
Has estat insistint molt i segurament l'has saturat de molta informació.
Ara l'únic que pots fer és ESPERAR. Esperar que ell torni a tenir mòbil, que pugui llegir tots els textos que li has enviat i que decideixi què vol fer amb la vostra amistat (i ho hauràs de respectar)
Tu no pots canviar la seva manera de ser, de manera que, si sents que no et demostra prou l'amistat, hauràs de decidir si aquesta amistat et compensa o no. Potser pots prendre tu la decisió de tallar amb aquesta relació perquè no t'aporta tot el que necessites.
Pel que fa al psicòleg/a, si sents que l'ajuda professional et pot anar bé per afrontar el malestar i aprendre a esperar, fes-ho! Comenta-ho a la teva família i busqueu el suport d'un/a professional.
Una abraçada!
La Laura Centellas