Amor...?
Hola bon dia i gràcies per llegir-me. Tinc un problema que segur que moltes noies tenim, i és que, jo estic mig sortint amb un noi, jo quan m'enamoro, la veritat és que ho dono tot, i confio molt ràpid en la gent, ho se, és un problema , però no puc fer res contra això ... En cas és que estic molt enxampada per un noi, em diu que m'estima, que em vol veure, (vivim lluny un de l'altre, tenim com un amor a distància) quan em diu que vindrà a veure, us juro que em suma meves pel·lícules, que tot anirà perfecte ... però passen els dies, i anem fent els plans per veure'ns, fins que arriba al punt de no poder il·lusionar més, i BUM!!, no pot venir, llavors, què faig? i no és només això, és que ja és un cúmul, perquè de vegades passa de mi, i em fa mal .. Que puc fer?
InterPersonal

Hola!! Les relacions a distància són complicades, has de valorar si estàs disposada a pagar el preu de tenir-ne una. No cal que et digui què és el que les fa complicades, no? La falta de contacte físic, és una de les característiques més doloroses d'aguantar, però n'hi ha d'altres, com la comunicació que es fa difícil ja que no sempre us podeu mirar a la cara quan parleu, etc.
Bé, sigui com sigui, has de valorar si estàs disposada a suportar totes aquestes coses que compliquen aquests tipus de relació, ja que si no pots val més que passis pàgina... és dur sentir-ho però val més patir d'una vegada que anar patint cada dia de la teva vida. Parleu-ne amb ell de com podeu fer que sigui més fàcil la vostra relació i si tot i així no et quedes tranquil·la o simplement la relció et dóna més moments de patiment que d'alegria, t'hauràs de plantejar què vols fer amb tot això.
Una abraçada i ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat